maandag 14 maart 2011

Nog meer reacties



(HOE HET BOEK TE BESTELLEN? ZIE ONDER DE REACTIES.)

Prachtig, geweldig!!! Schitterende opmaak, moet veel werk geweest zijn, maar het resultaat is er. De meeste stukjes ken ik al (uiteraard) maar het is mooi om dit nu in een bundel te zien met de sfeer in foto’s daarbij. (Rutger Jesse)

Geen idee of je de verpakking kent, maar dat genie krijgt ook een pluim. Om uit één stuk karton zo’n ingenieuze doos te vouwen, geweldig!

Ben er zoooooo blij mee. (Anita Hofman)

Heb het boek net 2 minuten binnen! Wat ziet het er GEWELDIG uit!!!!!!!
De foto's de typografie en natuurlijk de artikelen (Al ken ik de meesten), maar een genot om nog eens te herhalen. (Hans Groenwold)

SUUUUUPER!!!!!

Wat een prachtig boek is het geworden! Absoluut een "must" voor alle mensen die Lesbos kennen, of denken te kennen. (Ans Hulsken)

Boven verwachting mooi hoor en zo groot. Prachtig! Nu nog lekker in grasduinen en wegdromen! Καταπληκτικά !!

Het ziet er prachtig uit! En nu maar lezen. (Rita Bastanie)

Ik heb het boek net ontvangen en ben er erg blij mee. Een must voor Lesvos liefhebbers en anderen. De engelse editie is een mooi kado voor een paar dierbare vrienden op het eiland. Krijgen ze de kans om het leven daar eens door een hollandse bril te aanschouwen. (Gerco Kolthof)

Wat een prachtig boek hebben jullie uitgebracht, en precies op tijd om gister als verjaardagsgeschenk aan mijn man te kunnen geven. Heerlijk om er steeds een stukje uit te lezen, want je schrijftalent kennen we al van de wekelijkse columns. Het is ook echt een snuffelboek waarin wij opzoek gaan naar herkenbare plekjes door de foto’s van Jan. Kortom een prachtige combinatie bijeen gebracht in een schitterend boek. (Lies van der Boon)

Ik vind het boek prachtig, een echte Lesvos-bijbel. (Nicolien van der Grijp)

Ik heb lange recensies gelezen over je boek, waar ik het helemaal mee eens ben, maar ik houd het kort, prachtig! (Annemarieke Oldenhof)

Het boek al direct besteld bijde plaatselijk boekhandel. Nog een 2e exemplaar voor m'n binnenkort jarige zus die héél vaak naar Griekenland gaat. Ziet er mooi uit heb nog niet alles gelezen. (Sari Poot)

Wat een werk moeten jullie hebben gehad om dit boek te laten verschijnen. Petje af ! En wat een titel ! Het ziet er goed uit, verzorgd, origineel en ik heb er al een paar keer met veel plezier doorheen gebladerd en een aantal artikelen gelezen (zelfs een paar die ik al had gelezen, maar die nu - in hun nieuwe grafische context - een extra dimensie krijgen). Voor mij, als liefhebber van het eiland heel aangenaam om doorheen te bladeren, fraaie afbeeldingen te kijken en af en toe 'o ja' te denken en sweet memories op het netvlies te krijgen. (Peter van Ardenne)

Thank you so much for the book Julie!
It is very interesting and so different from the other
editions! Congrats to you and Giannaki. (Maria Kaplanelli)

Ik zit met erg veel belangstelling het boek van jullie (en Julie) te lezen en ben al ruim over de helft (dit als informatie voor Jan).
Bij de 2e druk (en volgende drukken) moet je even alle Latijnse namen van planten en dieren nakijken.
Deze worden ik jullie boek konsekwent met meerdere hoofdletters geschreven > klopt echter niet !! Bij een Latijnse (wetenschappelijke) naam is enkel het eerste woord met een hoofdletter; alle volgende woorden (zelfs als die van een eigennaam afgeleid zijn) worden met een kleine letter geschreven. Dus het is bv Sambuco nigra en niet Sambuco Nigra. De Falco eleonorae wordt dus geschreven zoals ik dat nu net deed, ondanks het feit dat Gravin Eleonora wél met een hoofdletter is en daar komt de naam vandaan.
Verder is Lesbos al jaren niet meer het derde eiland qua grootte, maar het tweede (sinds Evia met een brug met het vasteland verbonden is, is het tenslotte geen eiland meer !!).
Ik geniet overigens van de verhalen en betreur het dat we niet meer tijd (gehad) hebben om al dat moois zélf ook te gaan bekijken. (Joris Peeters-Lenglet)

Tsjonge, wat een prachtig boek! Dit had ik niet verwacht! Laat ik zeggen dat het één van de mooiere exemplaren is die ik in mijn boekenkast heb. Hartelijk bedankt! Ik ga er nog lang plezier aan kunnen beleven, dat is zeker. Wie weet kan het ons overtuigen om deze zomer naar Lesbos op vakantie te komen. (Bruno Tersago)

HOE HET BOEK TE BESTELLEN:
Prijs (indien via internet inclusief portokosten)
Nederland: 36 euro
Overige landen binnen Europa: 40 euro
Buiten Europa: 45 euro
Bestellen bij Boom distributiecentrum, stuur je adresgegevens naar: smitaki@boomdistributiecentrum.nl

Datum van verschijnen: 11 februari 2011
Afmetingen: 260 bij 210 mm
Gebonden: ja
Pagina’s: 288
Aantal foto’s: over de 300
Aantal columns: 123
ISBN Nederlandse versie: 978-90-816501-1-3
ISBN Engelse versie: 978-90-816501-2-0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten