woensdag 9 februari 2011

HET BOEK IS UIT!


Vandaag is het boek bij distributeur Boom in Meppel binnengekomen en zullen de eerste exemplaren verstuurd worden. Ik heb veel enthousiaste reacties gekregen van mensen die het boek al besteld hebben. Daar ben ik zelfs een beetje zenuwachtig van geworden, tenslotte heeft nog niemand het boek echt gezien. Dus ik kijk met spanning uit naar de eerste reacties van de mensen die het boek morgen of overmorgen in hun handen kunnen houden. Ikzelf zal echter nog even een paar dagen geduld moeten beoefenen, totdat het boek hier op het eiland aankomt.

Wel ben ik blij dat het boek nog uit is vóór Valentijnsdag. Zoveel mensen hebben hun liefde hier op het eiland gevonden, ik weet zeker dat het een mooi Valentijnsgeschenk is.

Ik hoop dat ik u niet meer met eigen woorden hoef aan te sporen het boek te kopen, maar dat enthousiaste reacties, die ik hier zal plaatsen, dat vanaf vandaag zullen doen.

Titel: Strooilichtezels & Vossenballenijs
Engelse vertaling: Scatterlight Donkeys & Foxballs Ice Cream
Uitgegeven door: Smitaki (Julie Smit)
Distributie: Boom distributiecentrum

Prijs (indien via internet inclusief portokosten)
Nederland: 36 euro
Overige landen binnen Europa: 40 euro
Buiten Europa: 45 euro
Bestellen bij Boom distributiecentrum, stuur je adresgegevens naar: smitaki@boomdistributiecentrum.nl

Datum van verschijnen: 11 februari 2011
Afmetingen: 260 bij 210 mm
Gebonden: ja
Pagina’s: 288
Aantal foto’s: over de 300
Aantal columns: 123
ISBN Nederlandse versie: 978-90-816501-1-3
ISBN Engelse versie: 978-90-816501-2-0

1 opmerking:

  1. Een gigantische aanrader voor iedereen die tintelingen krijgt bij alles wat met Griekenland te maken heeft, helemaal warm wordt bij het horen van het woord "Lesvos", als toetje het liefst vossenballenijs eet, of gewoon gek is op ontroerende teksten, unieke foto's en prachtig uitgevoerde boeken.
    Dit boek is enig in zijn soort. Het is bijna te mooi om weg te geven, maar aan de andere kant: fijnere cadeaus zijn lastig te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen