zondag 13 februari 2011

De eerste reacties


Prachtig, geweldig!!! Schitterende opmaak, moet veel werk geweest zijn, maar het resultaat is er. De meeste stukjes ken ik al (uiteraard) maar het is mooi om dit nu in een bundel te zien met de sfeer in foto’s daarbij.

Geen idee of je de verpakking kent, maar dat genie krijgt ook een pluim. Om uit één stuk karton zo’n ingenieuze doos te vouwen, geweldig!

Ben er zoooooo blij mee.

Heb het boek net 2 minuten binnen! Wat ziet het er GEWELDIG uit!!!!!!!
De foto's de typografie en natuurlijk de artikelen (Al ken ik de meesten), maar een genot om nog eens te herhalen.

SUUUUUPER!!!!!

Wat een prachtig boek is het geworden! Absoluut een "must" voor alle mensen die Lesbos kennen, of denken te kennen.

Boven verwachting mooi hoor en zo groot. Prachtig! Nu nog lekker in grasduinen en wegdromen! Καταπληκτικά !!

Het ziet er prachtig uit! En nu maar lezen.

1 opmerking:

  1. Αγαπητή Τζούλι,

    Van Paula voor mijn verjaardag je ongelóóflijk prachtige boek gekregen. Ben héél erg m'n best aan het doen om het niet in één ruk uit te lezen, maar dat is schier onmogelijk. Ontroerend mooie stukjes waren, zijn, en blijven het - en in de schitterende vormgeving van het boek zijn het ware juweeltjes geworden.
    Ook Jan en Jeroen wil ik daarom graag van harte feliciteren met hun schitterende bijdragen aan dit verbluffend mooie werk.

    Ik hoop echt dat het boek een heel groot publiek zal bereiken. Zal er zeker mijn best voor doen om dat te bevorderen :-)

    We hopen jullie héél gauw weer te zien - misschien toch Jantje's verjaardag maar bij Nontas vieren?

    Liefs, Hans

    BeantwoordenVerwijderen